Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení Cookie
Cookies necessary for the correct operation of the site are always enabled.
Other cookies are configurable.
Nezbytné
Naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Používají se k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
11.11. – 15.11. 2024 / Workshop#2 / FA VUT BRNO
Budoucnost nakupování
a aplikace do interiéru Penny
Začalo to exkurzí..
Patnáct studentů z Fakulty architektury VUT Brno spolu s jejich vedoucím,
Ing. arch. Janem Mléčkou, se s námi setkalo na půl cesty mezi Prahou a Brnem. Místo činu: Stora Enso ve Ždírci nad Doubravkou, kde jsme díky pohostinnosti velké výrobny CLT panelů vytvořili základní tábor. Společně jsme strávili více než 50 hodin aktivního času (často i ve vestách a helmách) nad zásadní otázkou: Jak by mělo vypadat nakupování 21. století pro generaci Z?
..pokračovalo to ideací, koncepcí a makáním..
Mrkli jsme na obecnou motivaci každé osůbky v našem uskupení. Každý zjistil, že to vnímá jinak. Společně jsme celý proces sdíleli. Průběžně jsme se motivovali systematickým know-how: Jak k věci přistupovat za omezený čas a jak pak odprezentovat výsledek? Nešlo se to v duchu transparentnosti, udržitelnosti (povinné pauzy na snídani, oběd, večeři), time-managementu (Visuin Pomodoro) a priority managementu (když už začalo přihřívat).

Nakonec to všichni zmákli v rámci limitů obdivuhodně a se ctí jsme se vrhli na poslední krok...
..třešnička nakonec
A je tu den prezentace. Vrchní vedení z Penny. 5 týmů. 5 velkých idejí.
Někteří přišli s nečekaným performance. Očarována není jen vedení, ale vlastně všichni kolem. Celá akce se odehrává na hasičské zbrojnici, kde mají od roku 2022 profi prostory! Za 90 minut jsme všechno sfoukli i se všemi ovacemi. A co bude dál? Penny dostalo dost podnětů ke směřování a možná se tak započala nová etapa nakupování :)
Děkujeme za kooperaci.🤍
Bez vás by to nešlo 👇
Vedoucímu arch. Mléčkovi (a.k.a. Mlíkovi) za to, že má tak skvělé studenty, a za důvěru, se kterou nás k nim pustil, i když nás neznal.

Za krásnou energi a nadšení studentů, kteří nám tu energii vraceli každým společným dnem víc a víc.

Storaenso za poskytnutí jejich prostor, kávy a času na to, abychom mohli takový workshop zorganizovat a ve zdraví přežít!

Hasičúm za poskytnutí prostor pro finální prezentace.

V neposledním radě Lukášovi Janáčovi a Běle z Yuar. Ti to s Penny celé aktivovali, drželi na profesionální úrovni. Za technický a organizační support jim patří taky velké dík!

A nakonec Penny, že se rozhodli pro tento krok, jak posunout nakupování za příštích 10 let kupředu.
Report z dalších workshopů