❓Říká váš web návštěvníkům "Pojďte dál, tady vám pomůžeme," nebo spíše "Máme zavřeno, zkuste to jinde"? První sekce webu (tzv. "hero") rozhoduje o tom, jestli klient zůstane, nebo odejde.
🗓️ 14. 08. od 10:00 – 11:15; pauza; 11:40 – 12:15
On-line, přes aplikaci Google Meet.
Den před dílnou vám zašleme přístupové údaje e-mailem.
Záznam z dílny je pro přihlášené přístupný půl roku v naší klientské zóně.
cca 120 minut práce
🧠 Obsah dílny (body, kterých se dotkneme): Na této dílně se zaměříme na nejdůležitější část vašeho webu – úvodní sekci. Žádné složitosti, půjdeme rovnou k věci:
Anatomie funkční "úvodky": Co tam musí být a čeho se naopak vyvarovat.
Proč jen naleštěné vizualizace a prázdné fotky realizací nestačí.
Jak okamžitě vylepšit texty a fotku, aby mluvily jazykem klienta.
Pojďme z vaší úvodní stránky udělat magnet na správné klienty. Je to jednodušší, než si myslíte.
✍️ Úkol dílny (co si zkusíte udělat):
Během 45 minut si lehce upravíte text (případně vyberete novou fotku) pro úvodní sekci vašeho webu. Pokud web nemůžete přímo editovat, nevadí! Stejné cvičení si s námi uděláte v Miro, kde si vytvoříte koláž a návrh vaší budoucí "úvodky".
✨ Co si odnesete:
Odcházíte s konkrétním návrhem na vylepšení úvodní sekce vašeho webu. Budete přesně vědět, jak ji upravit, aby byla jasná, srozumitelná a přitahovala klienty, se kterými chcete pracovat.
Ideální dílna pro architekty kteří mají web a nebojí se ho použít!