Web / Jak vypadá vaše úvodka? Výkladní skříň!

Srpen
820,00

❓Říká váš web návštěvníkům "Pojďte dál, tady vám pomůžeme," nebo spíše "Máme zavřeno, zkuste to jinde"? První sekce webu (tzv. "hero") rozhoduje o tom, jestli klient zůstane, nebo odejde.

  • 🗓️ 14. 08. od 10:00 – 11:15; pauza; 11:40 – 12:15
  • On-line, přes aplikaci Google Meet.
  • Den před dílnou vám zašleme přístupové údaje e-mailem.
  • Záznam z dílny je pro přihlášené přístupný půl roku v naší klientské zóně.
  • cca 120 minut práce

🧠 Obsah dílny (body, kterých se dotkneme):
Na této dílně se zaměříme na nejdůležitější část vašeho webu – úvodní sekci. Žádné složitosti, půjdeme rovnou k věci:
  • Anatomie funkční "úvodky": Co tam musí být a čeho se naopak vyvarovat.
  • Proč jen naleštěné vizualizace a prázdné fotky realizací nestačí.
  • Jak okamžitě vylepšit texty a fotku, aby mluvily jazykem klienta.
  • Pojďme z vaší úvodní stránky udělat magnet na správné klienty. Je to jednodušší, než si myslíte.

✍️ Úkol dílny (co si zkusíte udělat):
  • Během 45 minut si lehce upravíte text (případně vyberete novou fotku) pro úvodní sekci vašeho webu. Pokud web nemůžete přímo editovat, nevadí! Stejné cvičení si s námi uděláte v Miro, kde si vytvoříte koláž a návrh vaší budoucí "úvodky".

Co si odnesete:
  • Odcházíte s konkrétním návrhem na vylepšení úvodní sekce vašeho webu. Budete přesně vědět, jak ji upravit, aby byla jasná, srozumitelná a přitahovala klienty, se kterými chcete pracovat.
  • Ideální dílna pro architekty kteří mají web a nebojí se ho použít!